מה שאתה צריך לדעת לפני פתיחת עסק של משאיות מזון

משאיות מזון הן כלי רכב המשמשים למטרת אספקת מזון לציבור. בדרך כלל מדובר בכלי רכב ממונעים עם מטבח בפנים, כך שהם יכולים לבשל ולהגיש אוכל. לפעמים, משאיות מזון מוכרות גם מזון קפוא או ארוז מראש.

עלויות הקמה

אם אתה רוצה להקים עסק משלך למשאיות מזון או קייטרינג במשאית, אתה צריך להשקיע בציוד מסוים ובנכסים אחרים. בנוסף, תצטרך לשלם גם על ביטוח. אתה גם צריך רישיון. לעיר שלך יהיו דרישות ספציפיות, אבל החדשות הטובות הן שתוציא הרבה פחות מאשר בפתיחת מסעדה.

פוליסת ביטוח אחריות בסיסית עולה בין 2,000 ל-4,000 דולר. זה יכסה את העסק שלך במקרה של תאונה, כמו גם פיצויי עובדים. הביטוח עשוי לכלול גם נזקי רכוש.

הביטוח עשוי להיות העלות היקרה ביותר הקשורה לפתיחת עסק של משאיות מזון. זה מכסה את הרכב, הבעלים וכל עובד. עם זאת, תצטרך לשלם עבור מטפים והגנות אחרות.

עלות נוספת שחוזרת על עצמה היא דלק. מחירי הדלק תלויים בגודל המשאית ובמרחק שהיא נוסעת. כדי לחסוך כסף, נסה לשכור משאית. בחלק מהערים יש עמותות שיעזרו בתהליך זה.

הוצאות סטארט-אפ נוספות שתצטרכו לתקצב הן פרסום, אתר אינטרנט ושירותים מקצועיים. שימוש בתוכנה יכול להפוך חלקים מסוימים של העסק שלך לאוטומטי.

אחד הדברים הטובים ביותר בניהול משאית מזון הוא היכולת לשלוט כיצד אתה משווק את העסק שלך. בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול לשכור ספקים, לתכנן אירועים או לבחור לוח זמנים. אבל כדי לעשות את כל הדברים האלה, תצטרך קצת כסף בבנק.

משאיות מזון הן עסקים קטנים המציעים שירות במחיר סביר. בדרך כלל, תצטרך להיות קצת יותר מ-$15,000 בהון התחלתי.

עם זאת, אתה יכול למצוא מימון הלוואות למשאיות מזון. לדוגמה, תוכנית Microloan של האגודה לעסקים קטנים מציעה הלוואות של עד 50,000 דולר. אמנם העלות של הלוואות אלו עשויה להיות גבוהה, אך חשוב לקבוע כיצד תחזיר אותן.

יצירת תקציב תשתנה בהתאם לסוג משאית האוכל שלך, הצרכים שלך והאזור שבו אתה נמצא. ככלל אצבע, תזדקק בין 500 ל-2,000 דולר בכל חודש כדי לשמור על העסק שלך פעיל. זכור שיהיו לך כמה הוצאות חד פעמיות, כגון רכישת משאית וחומרי גלם לפריטי התפריט שלך.

צרכי כוח אדם

בחירת צוות משאית האוכל המתאים יכולה להיות משימה מאתגרת. אתה צריך להעסיק עובדים שמסוגלים לבצע מספר משימות ובעלי כישורי שירות לקוחות טובים. זה יבטיח שהעסק שלך יתנהל בצורה חלקה וללקוחות שלך תהיה חוויה נהדרת.

כדי להקל על תהליך הגיוס, עליך לספק לעובדים הפוטנציאליים שלך ציפיות ברורות. כדאי גם לשאול אותם איך הם אוהבים לקבל הכשרה ואיזו סביבת עבודה הם מעדיפים.

אם אתה רוצה להעסיק עובדים עונתיים, אתה צריך לבדוק עם התקנות המקומיות. עובדים עונתיים יכולים לעזור לך להתמודד עם זרם האורחים במהלך העונה העמוסה. הם אפילו יכולים לעזור לך לתקן בעיות ובעיות איכות.

עובדים עונתיים יכולים להיות אידיאליים עבור סטודנטים, מורים המחפשים כסף נוסף ופנסיונרים. הקפד לפרסם את המשרות שלך לקבוצות אלה. מלבד היותם דרך טובה להגביר את העסק שלך, הם יכולים להיות דרך מהנה לגייס עובדים חדשים.

העסקת מנהל היא חלק חשוב נוסף בצרכי כוח האדם של משאית האוכל שלך. קיום מנהל יכול לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים ולשמור על פעילות העסק בצורה חלקה. בנוסף, מנהל יכול לעזור לכם לנהל את שעות העבודה של העובדים שלכם.

אתה יכול גם להשתמש בפתרון טכנולוגי שיעזור לך לנהל את העובדים שלך. מערכת מעקב אחר מועמדים יכולה לסנן בקשות ולמיין אותן לקטגוריות רלוונטיות. חברת HigherMe מציעה סרטון הדגמה של חמש דקות.

חיוני להכשיר את הצוות שלך לפני שתאפשר להם לשרת לקוחות. מתן לוחות זמנים יאפשר לעובדים שלך לתכנן את זמנם בהתאם. זה גם יעזור להפחית את מספר הפניות.

הגישה של העובדים שלך משפיעה על התחלופה והאושר. ודא שלעובדים שלך יש גישה ידידותית וחיובית. כמו כן, ודא שהם אנרגטיים.

עליך להקל על המועמדים שלך להגיש בקשה מקוונת. אתה יכול לפרסם משרות פתוחות באתרי אינטרנט כמו Truckster. במהלך תהליך הגשת הבקשה, אתה יכול לספק דוגמאות חינם של האוכל שלך כדי לעזור למשוך עובדים פוטנציאליים.

בחירת צוות משאית האוכל הטוב ביותר תבטיח לך עסק מצליח. העובדים הטובים ביותר יגדילו את התפוקה שלך ויספקו חוויות לקוח נהדרות.

תַקָנוֹן

יש הרבה תקנות למפעילי משאיות מזון שיש לקחת בחשבון. אם אתה מתכנן להקים עסק, בדוק עם המועצה המקומית שלך כדי לוודא שיש לך את הניירת וההיתרים הנכונים. בנוסף, התייעץ עם עורך דין כדי לוודא שאתה מציית לחוק.

ישנם סוגים שונים של רישיונות עסק שאתה יכול לקבל, אך הנפוץ ביותר הוא אישור בריאות. אפשרויות אחרות כוללות חברה בערבון מוגבל (LLC) או בעלות יחידה. בהתאם לסוג העסק שלך, תצטרך גם אישור שילוט והיתר ייעוד.

במהלך הישיבה האחרונה של מועצת העיר מונטגומרי, דנו חברי המועצה ביישום אפשרי של פקודות חדשות. חלק מהשינויים שהוצעו כללו את הדרישה שמשאיות מזון ניידות לא יהיו באותו אתר במשך יותר מיומיים.

מנהל העיר המליץ ​​לוועדה לתת הנחיות לצוות לגבי ניסוח תקנות חדשות לפעילות משאיות מזון. הוא אמר שהוא מקווה לראות את השינויים המוצעים מאושרים בישיבת הוועדה הבאה באפריל.

הנציב טום ניידהמר אמר שהוא חושב שהחלק הקשה הוא להחליט אילו תקנות לפתח. אמנם יש הרבה חוקים ופקודות למשאיות מזון, אבל יש חוסר אחידות. זו הסיבה שהוא הציע לוועדה לקחת את הזמן בין ישיבתה ב-25 במרץ ועד לישיבה ב-8 באפריל כדי לטפל בנושא.

למחלקת בריאות הציבור בעיר יש אגף למזון, חלב ולינה, והם מהווים משאב טוב לברר מה נדרש ממך. הם גם מקום מצוין להתחיל בו אם אתה שוקל להפעיל משאית מזון.

כמו בכל עסק, תצטרך אישור כדי למכור את מרכולתך. הבסיסי ביותר יחייב אותך להגיש בקשה לרישיון עסק ולשלם אגרת רישוי. ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה להיתר ייעוד, היתר חניה והיתר בריאות, בהתאם למקום שבו אתה פועל.

מלבד הדרישות הבסיסיות הללו, תצטרך לעבור מבחן בטיחות מזון. זו יכולה להיות בדיקה רשמית חד פעמית או שזו יכולה להיות בחינה חודשית או רבעונית. לאחר שנרשמת לתוכנית, תצטרך להגיש אישור Puspakom למועצה המקומית שלך.

אסטרטגיות שיווק

אסטרטגיית שיווק מוצלחת של משאיות מזון כרוכה בהקדשת זמן למחקר שוק. זה יעזור לך לזהות את קהל היעד שלך ואת הדרכים הטובות ביותר להגיע אליו. זה גם מאפשר לך לאתר את הפערים בהצעות שלך. תוכל גם לקבוע את האפקטיביות של תוכנית השיווק שלך.

למשל, אם אתם רוצים להגיע ללקוחות חדשים, תוכלו לפרסם במקומון. זה חשוב במיוחד אם אתה משאית מזון חדשה באזור עסקים. לחלופין, אתה יכול לתת חסות לאירוע קטן בקהילה שלך.

בנוסף לקידום המותג שלך, עליך לפתח גם נוכחות במדיה החברתית. אתר אינטרנט חשוב לצמיחת משאית מזון. למותג שלך צריך להיות מסר וזהות מותג עקביים.

בהתאם לנתונים הדמוגרפיים של האזור המקומי שלך, אתה יכול לנסות לפרסם באמצעות hashtags או מודעות מקוונות במיקוד גיאוגרפי. המדיה החברתית מאפשרת לך ליצור קשר עם קהל הלקוחות שלך בזמן אמת. עם זאת, עליך לבקש רשות לפני שאתה מפרסם באתרי רשתות חברתיות.

אסטרטגיית שיווק יעילה נוספת של משאיות מזון היא השתתפות באירועים ציבוריים. זוהי דרך מצוינת להשיג חשיפה, והיא יכולה לשמש גם כהזדמנות לקדם מבצעים והנחות.

בנוסף למדיה החברתית, אתה יכול להשתמש בדוא"ל שלך כדי לעדכן לקוחות לגבי הסחורה האחרונה שלך או הצעות בלעדיות. פרסום תמונות וסרטונים מאחורי הקלעים יכול לגרום לעסק שלך להיראות נגיש יותר.

האתגר הגדול ביותר בתעשיית משאיות האוכל הוא יצירת קהילה. על ידי שיתוף פעולה עם עסקים אחרים באזור שלך, אתה יכול להגדיל את החשיפה שלך ולהגדיל את המכירות.

שיווק יכול להיות היבט מרגש בפתיחת עסק של משאיות מזון. עם זאת, זה דורש הרבה עבודה. יש גם הרבה על מה לחשוב. ראשית, עליך לבחור את האסטרטגיות הנכונות. לאחר מכן, עליך להתעדכן בתוצאות השיווקיות שלך. לבסוף, עליך ליצור תקציב שיווק.

אם אתם מתכננים לפתוח משאית מזון חדשה, חיוני להקדיש זמן לבניית תוכנית שיווק חזקה. לאחר שתבסס את המותג שלך, תוכל לשנות את אסטרטגיית השיווק שלך כדי לשמור עליה עקבית ובלתי נשכחת.

תוכן

On Key

תוכן קשור

סוחר רכב מורשה

שוק הרכב בישראל הוא שוק תחרותי ותוסס, המציע הזדמנויות משמעותיות לאנשים בעלי יוזמה. אם אתה שואף לבנות קריירה מרגשת ורווחית בתעשיית הרכב, הפיכתך לסוחר רכב

קניית רכבים במזומן

רכישת רכב היא החלטה כלכלית משמעותית, ולרוב אנשים נוטים להיעזר בהלוואות ומימון כדי לבצע את הרכישה. אבל, מה אם הייתם יכולים לרכוש את רכב החלומות

רכב במימון מלא

חולמים על רכב חדש אבל חוששים מההשקעה הכספית הגדולה? מימון מלא לרכב הוא פתרון שמאפשר לכם להתחדש ברכב מהניילונים בלי לשבור את קופת החיסכון. בשיטה

רכבים למכירה מליסינג

עולם הרכב מציע היום יותר אפשרויות מאי פעם. ליסינג הפך לחלופה פופולרית לרכישה מסורתית, ומאפשר לך לנהוג ברכב חדש לחלוטין עם עלויות חודשיות נוחות וגמישות

דילוג לתוכן